Friday, November 28, 2014

Hi-Tea Tapi Ku Rasa Seperti Kenduri

Assalamualaikum.....



Tertarik dengan kad berwarna hitam bila melabuhkan punggung di kerusi di Ben's



Bila di tarik keluar kad berwarna hitam itu...hmmmm tadaaaa.....TALK, STOP LOOKING AT YOUR PHONE....
apa kejadiannya bila TALK and stop looking at your phone... riuh Ben's petang itu.... :) :) :)


26/11/2014 hari bersantai-santai dengan kakak-kakak dan adik-adik saya (students saya semuanya). Students saya  semuanya tidak kira walaupun tiada di Ben's semalam saya anggap seperti keluarga saya sendiri.  Merekalah yang telah membuatkan saya lebih bersemangat untuk meneruskan kerjaya saya bahkan kerana mereka jugalah saya berada di arena ini sehingga saat ini. Alhamdulillah, ucapan terima kasih yang tiada terhingga from the bottom of my heart. :)

Hi-tea lah  kononnya tapi saya rasa macam pergi kenduri he3... di rancang oleh Kak Zana, lebih dikenali dengan nama kak Rosemary dan  adik Zana yang mencari tempat. Saya ... I follow :)..ikut aja... :) :) :)

Sebenarnya bukan tempat atau makanan yang menjadi pilihan utama  tapi ramai antara kami yang telah lama tidak berjumpa serentak di dalam kelas, jadi mereka pilih masa yang sesuai  untuk berbual-bual panjang dan sekali sekala bersantai-santai.

Memang seronok petang itu, rasanya meja kami adalah meja yang paling riuh, he3 malunya. Adik-adik kat kitchen semua memandang ke arah kami... dan senyum memanjang...huhuhu open kitchen sah-sah  sebelah meja kami... sabar ya adik-adik, kakak-kakak memang riuh kalau berjumpa. Macam jakun gitew.  Wefie dan Selfie memulakan acara seperti biasa... nasib baik ada Kad Hitam bertulis TALK... selepas itu TALK NON STOP ha3.  Rancak sungguh masing-masing berbual pada petang itu  tapi perbualannya banyak tertumpu pada makanan.. BAKERS itulah aja yang dibualkan, kek..biskut.. semuanya hal makanan..he3

Berbual sambil makan dan minum tanpa sedar waktu berlalu dengan begitu pantas... terasa cepat sungguh tak puas rasanya berbual-bual... Moga satu hari nanti kita akan berkumpul lagi dan juga kepada mereka yang lain juga..... Terima kasih Kak Zana, Kan An, Kak Datin Ann Noha, Arnizura, Zura, Zana, Zai, Ainul, Ita, Maria dan Ayu serta si Comel Arfan dan Jannah (photographer kami untuk gambar beramai-ramai).  Semoga ikatan ukhwah berpanjangan.  Aamiin ya Rabb.




Inilah kami pada petang 26/11/2014



Gelak bila tengok gambar-gambar ini...


He3 Ayu sibuk update status 


Comey Ayu dan Ainul


BZ manjang dengan hp masing-masing...nasib baik ada KAD HITAM depan mata :)



Seronok bila dapat berbual-bual tanpa pegang spatula dan bancuh kek ... :) 


Zai .....opppsss kenapa ya??? lapar ya?... tunggu tau


Saya pun sama juga wefie........ ha3


Anakanda Arfan ... budak cherry ... cayang dia







Cak!!.... yummmm yummmmm 

Terima kasih semua sudi membaca cerita saya hari ini....

Sayang semua dari saya NORBAINI RAHWI






No comments:

Post a Comment