Tuesday, December 30, 2014

Throwback Personal Class 04/12/2014 ~ Macaron with Amy Nafeesa

Assalamualaikum,

Lama saya menghilangkan diri... he3 kesibukan melampau membuatkan saya tidak sempat untuk update blog dan juga Page Norbaini Cakes.

Alhamdulillah hari ini saya cuba update semampunya kelas-kelas yang telah saya jalankan di bulan Disember 2014.  Kelas Macaron bersama adik Amy dari Taiping pada 04/12/2014.  Kelas yang santai dan penuh dengan gelak tawa. Lama juga tidak bersua muka dengan Amy itulah yang banyak cerita semasa dalam kelas...tapi Amy tekun membuat macaronnya...

Dua jenis Macaron Amy belajar 1. Chocolate Macaron with Chocolate Ganache 2. Original Macaron with Cream Cheese Salted Caremel Cream.  Yummy rasanya he3 hanya kami yang makan sahaja yang tahu... tidak terlalu manis... rasa badamnya emmm love it.

Jom kita tengok apa yang telah dibelajar oleh Amy.








Alhamdulillah comey Macaron hasil dari Amy




Harapan dari saya Amy akan merajinkan diri untuk membuat Macaron :)


All the Best and Good Luck adik Amy


Sayang selalu dari saya Norbaini Rahwi

No comments:

Post a Comment